צלף פנסיונר חזר לשדה הקרב וחיסל מאות לוחמי דאעש

    לא פחות מחמש מלחמות עברו על אבו טאחסין, בהם השתתף כלוחם קשוח, ואת ניסיונו הרב הוא מביא לטובת המלחמה בדאעש
    ישראל פריי 1 Comment on צלף פנסיונר חזר לשדה הקרב וחיסל מאות לוחמי דאעש

    מרתק: לוחם ערבי יוצא דופן מעורר עניין ברחבי העולם • אבו טאחסין הוא לוחם קשוח בן 62, צלף מיומן, שמחסל בשיטתיות המוני אנשי דאעש • צפו בסיפורו של הפנסיונר שנשבע להביס את דאעש

    לוחם ערבי בסוריה • אילוסטרציה צילום: יוטיוב
    לא פחות מחמש מלחמות עברו על אבו טאחסין, בהם השתתף כלוחם קשוח, ואת ניסיונו הרב הוא מביא לטובת המלחמה בדאעש
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יוטיוב

    זירת הלחימה המדממת בסוריה, מקבצת בתוכה שלל ארגוני טרור או שחרור שנלחמים זה לצד זה או בינם לבין עצמם, על האחיזה בחבלי ארץ ועל ההגמוניה הערבית במדינה מרובת הפלגים והעדות. גם בשכנתה עיראק, מתנהלים בדרום המדינה קרבות עזים בין דאעש למקומיים, המנסים להגן על עצמם מפני התרחבות הארגון האימפריאליסטי.

    לוחם יוצא דופן מעורר עניין רב בעולם, כשסרטון התיעוד שלו בלחימה זכה כבר למיליוני צפיות ברשת. מדובר באבו טאחסין, לוחם מצבא עיראק בן 62, שהתגייס בגילו המבוגר ללחימה בדאעש תוך שהוא מתחייב להביא למיגורו, לפחות מתחומי עיראק.

    לא פחות מחמש מלחמות עברו על אבו טאחסין, בהם השתתף כלוחם קשוח, ואת ניסיונו הרב הוא מביא לטובת המלחמה בדאעש. תפקידו העיקרי הוא צלף. והוא נחשב לאחד הצלפים המוצלחים ביותר שקמו מאזורי הלחימה הערביים במזרח התיכון.

    האיש מיקם את עצמו בתחילת שנת 2015 בהרי דרום המדינה, ומעמדה נסתרת הוא צולף בכל איש דאעש שמתקרב לאזור. לפי דבריו, לפחות 170 אנשי דאעש חוסלו על ידיו, וזרועו עוד נטויה.



    1 תגובות

    מיין תגובות